راستین جونراستین جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

پسر کوچولوی مامان و باباش

اولین جدایی من و پسرم

1393/4/18 0:25
نویسنده : مامان لیلا
305 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مرخصی 6 ماهه من تموم شد و مجبور شدم گل پسرم رو تنها بذارم و برم سر کارغمگینگریهزحمت نگهداری از شما افتاد گردن خاله معصومه.البته عزیز جون هم کمکشون میکنند.صبح شما رو بردیم گذاشتیم اونجا که ساعت 10 عزیز هم اومد کمک خاله .ساعت 11 اوردنت بهت شیر دادم.اخه شما شیر خشک نمیخوری ولی امید وارم که بهش عادت  کنی .پسر خویب بودی گریه نکردی با غذای کمکی ساکت موندی ولی یه کم بیتاب یودی .ایدوارم یه زودی ود یه این شرایط عادت کند .از خاله جون و عزیز جون هم بابت مراقبت از تو تشکر میکنم امیدوارم یه روزی بتونیم جبران کنیم . گل پسدم سعی کن پسر خوبی باشی و اذیتشون نکنیبوس17 تیر 93

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه مامان مبین
18 تیر 93 0:48
ای نازنین خاله . الهی بگردم . ایشاا... که به زودی به این شرایط عادت میکنی عزیز دلم . دوست ماهم فکر کنم اینقدر که برای خودت سخته برای پسر نازنینم سخت نباشه . خدا کمک میکنه ( آمین )
مامان لیلا
پاسخ
daghighan.merc
مریم مامان آیدین
18 تیر 93 1:09
الهی عزیزم ایشالا که هردو زود به شرایط جدید عادت کنین و پسر کوچولو هم اذیت نشه ببوس راستین خوشگلمواسomidvaram.merc
میترا مامان ایلیا
18 تیر 93 2:08
آخی عزیزم.از الان یاد میگیره رو پاهای خودش وایسه.از این به بعد بیشتر بهت وابسته میشه.خدا حفظش کنه براتون.عزیییییزم چه با تعجبم فوتبال نگاه میکنه
مهزاد مامان عرفان
18 تیر 93 3:05
سلام مامانی . منم مرخصیم 9 ماهه. 2ماه و نیم گذشته باز غصه دارم که بعد از مرخصی باید بزارمش و برم سرکار.
مامان آنیسا
18 تیر 93 9:56
درکت میکنم مامانی منم اولش خیلی برام سخت بود ولی کم کم هم من عادت کردم هم دخملی
مامان لیلا
پاسخ
Mrc.omidvaram Manam adat konam
مامان الهه
18 تیر 93 15:44
اشکال از مرورگرت هست عزیزم . با یه مرورگر دیگه وارد شو . مثل اینترنت اکسپلورر یا گوگل یا تورچ ....
مامان الهه
18 تیر 93 15:45
راستی خانمی هر پست جدیدی که میذارم یکی دو هفته بازه بعد میبندمش . الان بازش میکنم بیاااااااااااااااااااااااااا
مامان لیلا
پاسخ
ok.merc azizam