راستین جونراستین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پسر کوچولوی مامان و باباش

عکس آتلیه ای 1

1393/2/7 12:15
نویسنده : مامان لیلا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان چند روزی میشه که وقت نکردم برات  مطلب بذارم.آخه درگیر کار عمو صادقت بودیم.ایشونم بلاخره ازدواج کردند و پنجشنبه عقدشون بود.قراره 23 اریبهشت هم جشن بگیرند.از تو هم ممنونم اصلا روز عقد اذیتم نکردی.مرسی مامان و مبارکت باشه.

اینم عکسای آتلیه ات که اون هفته آماده شدولی من الان تونستم برات بذارم.فقط ببخشید چون وقت نداشتم ازشون عکس انداختم.هر وقت تونستم عکسای بهتدی ازشون میذارم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله مینا
7 اردیبهشت 93 12:36
هزار ماشالا ... خدا حفظ اش کنه... جمعه تولد دخترم بود.. عکس هاش رو گذاشتم خوشحال میشم به وبلاگش سر بزنی و یه رد پایی از خودت بگذاری
مامان لیلا
پاسخ
سلام خاله مینا مرسی.مبارک باشه حتما سر میزنم
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 13:39
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم قبل از اینکه به وبلاگم بیای من رفتم و رای دادم
میترا مامان ایلیا
7 اردیبهشت 93 15:20
وااای چه جیگر خوشمزه ای.عکس هات خیلی خوشگل شدن.مخصوصا اولی.خدا حفظت کنه کوچولوی ناز
مامان لیلا
پاسخ
سلام مرس عزیزم.خوشحال شدم که به ما سر زدی
خاله نعیمه
9 اردیبهشت 93 12:33
خوردنی شدند فکر کنم هیچ شیرینی ، به اندازه عسلای خاله شیرین نباشند خدای بزرگ اونا رو در پناه خودش محافظت کنه
مامان لیلا
پاسخ
مرسى خاله جون.
مریم مامان آیدین
28 اردیبهشت 93 18:00
جه عکسای نانازی چه نی نیه شکری عزیزم شما با افتخار لینک شدی دوست خوبم
مامان لیلا
پاسخ
مرسی عزیزم