راستین جونراستین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پسر کوچولوی مامان و باباش

,واکسن 4 ماهگی

1393/2/14 0:45
نویسنده : مامان لیلا
171 بازدید
اشتراک گذاری

راستین جونم.شما دو روز پیش 4 ماهه شدی اما چون پنجشنبه بود و به تعطیلی میخوردیم و میترسیدم خدای نکرده مشکلی پیش بیاد تصمیم گرففتیم امروز شما رو برای واکسن ببریم.ساعت 11 با بابایی هماهنگ کردم که بیاد دنبالمون و با هم بریم.وقتی داشتم آمادت میکردم کلی با هم بازی کردیم خیلی برام خندیدی تو دلم گفتم عشق مامان نمیدونی چی تو انتظارته که میخندی و زیاد به این خندت دلخوش نشدم چون خیلی نگران بعد واکسنت بودم.همینم شد و حدثم درست از آب در اومد.بعد از واکسن عزیز جون زنگ زدند و برای ناهار دعوتمون کردند .ما هم رفتیم ولی گل من شما خیلی بیتابی میکردی با این که سر وقت استامینوفنتو میدادم  درد داشتی .غروب هم بابابزرگ زحمت کشید ما رو رسوند خونه .باز هم بیتابی میکردی و من نمیتونستم از کنارت جم بخورم برای همین گفتم شام تاس کباب درست کنم تا کمتر از پیشت دور بشم اخه غذای راحتی و خودش میپزه .الان هم که دارم این مطلبو مینویسم دارم شما رو میخوابونم.نیم ساعتی میشه استامینوفن رو تکرار کردم اما احساس میکنم یه کم تب داری.انشا ا... درد و تبت تموم بشه و بتونی راحت تا صبح بخوابی.قربونت برم دو تا عکس قبل و بعد واکسنتو گذاشتم که کاملا حالتو نشون میده اولی سرحال ولی دومی بی حال (الهی هیچ وقت بی حال نبینمت)

و انم عکس بعد از واکسنته بمیرم برات ولی اینطوری نبینمت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان عرفان
16 اردیبهشت 93 9:26
عزيزم ! الهي كه هيچوقت مريض نشي خاله جون. خيلي نازي گلم. حالا مي فهمم كه مادر شدن چقدر قشنگ بوده. حالا مي فهمم كه مامانا چقدر براي بزرگ شدن كوچولوهاشون عشق و محبت نثارشون كردن.
مامان لیلا
پاسخ
مرسی.خدا کوچولوتو حفظ کنه
خاله نعیمه
16 اردیبهشت 93 12:36
الهی من قربون پسرخوشگل مظلوم خودم بشم دلم نمیاد تورو اینجوری ببینم به خدا گریه ام گرفت . عشقمی خاله . انشاالله همیشه سالم باشی و لبخند روی لپات خونه بندازه و چاله قشنگ صورتت رو به همه نشون بده .بوس
مامان لیلا
پاسخ
مرسی خاله
میترا(مامان ایلیا)
16 اردیبهشت 93 12:48
سلام خوشگلم.آخی نازی عزیزم.اوف شدی؟اشکال نداره خاله جون.بزرگ بشی یادت میله.کوچولوی دوست داشتنی عزیزم با اجازت وبلاگت رو پیوند وبلاگم کردم.خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی حتما
مبینا
16 اردیبهشت 93 22:10
الهی من فدات بشم که تورو خمار کردن
مریم مامان آیدین
28 اردیبهشت 93 9:21
الهی که عسل پسر دردش اومده پسرت خیلی ملوسه مامانی ببوسش حتما
مامان لیلا
پاسخ
مرسی عزیزم آیدین شمام خیلی نازه