راستین جونراستین جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پسر کوچولوی مامان و باباش

حاملگی پر خطر

1393/1/15 13:56
نویسنده : مامان لیلا
99 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من :اینو باید بهت بگم که حاملگی مامان جزء حاملگی های پر خطر محسوب میشد.برای اینکه من و بابایی زوج مینور بودیم و خطر به دنیا اومدن نوزاد ماژور وجود داشت.برای همین تحت نظر مرکز ژنتیک و تالاسمی بودیم تا تو خوشگلم سالم به دنیا بیای.من تو هفته 11 بارداریم باید یه آزمایشی میدادم که سالم بودنتو تایید کنه.10 روز طول کشید تا جواب رو بدند.من و باایی و کل خانواده تو این 10 روز خیلی استرس کشیدیم.اما تمام این استرس ها با شیرینی سالم بودنت از بین رفت.نمیدونم چطور باید از خدا تشکر کنم.چون این یه نعمت و لطف بزرگی بود که در حق ما کردو ما همیشه شکر گذارش میمونیم.*خدا جونم شکرت*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)